8 امتیاز هنگام انتخاب عنوان مطلب
هشت نکته کلیدی در انتخاب عنوان محتوا عنوان هر مقاله نقش مهمی در محتوا دارد. پیروی از خط مشی صحیح انتخاب عنوان برای بررسی و رتبه بندی مقالات و محصولات بسیار مهم است. با این نکته مهم ما قصد داریم در هر مقاله در مورد اهمیت عناوین بحث کنیم. و بهترین عنوان را برای محتوای خود انتخاب کنید. بیا با تو صحبت کنم برای به روز رسانی با وبلاگ همراه باشید.
فکر اول
در انتخاب موضوع کمی صبر داشته باشید و بیشتر تحقیق کنید
بسیاری از ما برای تولید محتوا عجله داریم و سعی می کنیم تنها با چند کلمه کلیدی مهم آن را ایجاد کنیم، استفاده از چند کلمه که مخاطب را وادار به خواندن مقاله کند کافی نیست، باید تمرکز داشته باشد. حتی اگر کلیک ها و مخاطبان فقط 30 درصد از مقاله را بخوانند، باز هم از محتوای شما قدردانی می کنند. یکی از نکاتی که می تواند به جذب بازدیدکنندگان در مقاله شما کمک کند، استفاده از کلمات کلیدی بسیار خاصی است که ممکن است کلمات کلیدی سایت شما نباشند.
کلماتی مانند: چه، چگونه، چه زمانی، چه مدت، چگونه، چرا، کدام، دانلود رایگان، دانلود با کیفیت، خرید شگفت انگیز و ... اینها کلماتی هستند که کاربران با افزودن کلمات بعدی، مقالات خود را جستجو می کنند.
شاید چنین کلماتی وجود داشته باشد که در کلمات مربوط به وب سایت یا موضوع وبلاگ شما ذکر نشده باشد
مورد دوم
با افزودن این کلمات، عنوان مقاله را جستجو کنید
قبل از ایجاد عنوان مقاله، با استفاده از کلمات و ایده های ذکر شده در کادر جستجو که در پایین صفحه جستجو ظاهر می شود، عنوان آن را در گوگل جستجو کنید. توجه داشته باشید که این پیشنهادات شبیه به "ساعت" بسیار پرطرفدار است.
مثال: ما عبارت "چگونه سئو را انجام دهیم" را جستجو کردیم و کلمات زیر را یافتیم: چگونه وب سایت خود را سئو کنیم، چگونه یک متخصص سئو شویم، چگونه محتوای سئو ایجاد کنیم، چگونه سئوی وب سایت خود را خارج از توصیه های گوگل افزایش دهیم. موضوعی را انتخاب کنید که مخاطب شما به دنبال آن است
نکته سوم
استفاده از ابزار گوگل
ابزارهایی وجود دارند که به راحتی می توانند به شما کمک کنند تا محبوب ترین عناوین محتوای خود را انتخاب کنید و بررسی آنها دقیقاً بر اساس رفتار مخاطب تعیین می شود. یکی از این ابزارها Google Keyword Planner است.
نکته چهارم
از کلمات سوالی در عنوان مقاله استفاده کنید
استفاده از کلمات کلیدی به جذب بازدیدکنندگان به مقالات سایت شما کمک می کند و ارزش صفحه ایجاد شده توسط کلیک کاربران در نتایج جستجو بسیار سریع افزایش می یابد.
مثال: بهترین لپ تاپ برای دانشجویان چیست، روش سئو سایت چیست و …
نکته پنجم
برای مخاطبان خود احساس فوریت ایجاد کنید
این روش بیشتر توسط سایت های مراکز خرید، سایت های ارائه دهنده بسته های آموزشی و سایت هایی مانند این مورد استفاده می شود. تا 4 روز یکی از راه های لینک سازی با این پکیج را بیاموزید و فردا می توانید با بهره مندی از این تخفیف تکرار نشدنی از 20 درصد تخفیف خرید این آموزش و سایر خریدهای کلمه بسته به فعالیت خود بهره مند شوید.
نکته ششم
استفاده از اعداد یا انتشار آمار با اعداد
مخاطبان شما بیشتر علاقه مند به دیدن اعدادی هستند که نشان دهنده اعداد در محتوای مقاله شما هستند و این رویکرد بازدیدکنندگان شما را تشویق می کند تا مقاله و محتوای وب سایت شما را به طور کامل مطالعه کنند.
به عنوان مثال، 8 ترفند برای کاهش حجم عکس، 5 روش برای خرید کفش راحت، 4 گوشی هوشمند پرفروش در سال 2019، 3 روش برای انتخاب قالب سئو برای یک وب سایت و کلمات دیگر
نکته هفتم
از کلمات و عناوین شگفت انگیز استفاده کنید
عناوین و کلماتی که مخاطب را غافلگیر می کند می تواند در جذب بازدید سایت بسیار موثر باشد، مثلا کلماتی مانند اپل اشتباهات طراحی خود را پذیرفت و یا اینگونه کلمات که کمی کنجکاوی مخاطب را برمی انگیزد باید مورد توجه قرار گیرد. به یاد داشته باشید که دروغ و سوخت. شایعات فقط همین ترفند هستند و نتیجه معکوس دارند
نکته هشتم
از موضوعاتی استفاده کنید که برای مخاطب آموزنده و کاربردی باشد
شما می توانید کلماتی مانند نحوه راه اندازی یک وب سایت بدون کدنویسی یا بهینه سازی داخلی وب سایت با استفاده از ترفندهای مدرن انتخاب کنید، این می تواند بینندگان زیادی را به مقالات وب سایت شما جذب کند.
در پایان باید گفت که باید خود را جای مخاطب بگذارید و فکر کنید که اگر جای او بودید کدام تیتر باعث می شد محصولی را بخوانید یا بخرید، فراموش نکنید که ارتباط با مخاطب یکی از مواردی است که کلیدهای موفقیت کسب و کار شما
مراجعه به منبع: https://blogten.ir/%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/
[ بازدید : 238 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]